مهندس صابر فیضی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت : میزان پرداخت سود سهام مخابرات در این سال ها باید در مجمع مخابرات ایران مطرح، بررسی و به تصویب برسد . وی افزود : با تلاش های در دست اقدام ، میزان سود تقسیمی سهام مخابرات در سال 87 و 88 تا پایان تیرماه سال جاری مشخص خواهد شد . وی خاطرنشان کرد : قانون بودجه سال 88 مخابرات در روزهای پایانی سال گذشته ابلاغ شده و بر اساس بودجه ای که به تایید مجلس رسیده باشد ، باید سود سهام سال جاری مشخص شود.


مهندس صابر فیضی در خصوص پرداخت سود سهام مخابرات در سال 86 نیز گفت : این سود به تمامی اشخاص حقیقی پرداخت شده است . وی ادامه داد: در صورتی که اشخاص حقیقی هنوز موفق به پرداخت سود سهام سال 86 نشده اند می توانند با مراجعه به بانک ملت ، نسبت به دریافت آن اقدام کنند. مدیرعامل مخابرات ایران با بیان این مطلب که بر اساس مصوبه مجمع عمومی ، به هر سهم در سال 86 ، 130 ریال سود تعلق می گیرد، تصریح کرد: در این مرحله و با توجه به سهام های واگذار شده در مجموع 178 میلیارد تومان سود سهام مخابرات به صاحبان آن واگذار می شود.


صابر فیضی بااشاره به اعلام سازمان خصوصی سازی مبنی بر عرضه بلوکی سهام مخابرات تا خرداد ماه تصریح کرد: مسئولیت انجام و هماهنگی این کار به طور کامل بر عهده سازمان خصوصی ساز است .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا